خانما فرنی خرما را چجور درست میکنید؟

۲ پاسخ

یه قاشق آرد برنج بریز با یه لیوان آب
میتونی از همون اول خرما رو بدون پوست و هسته بندازی
و دائم با پشت قاشق فشار بدی له بشه
یا اینکه بزاری یکم غلیظ تر ک شد خرما اضافه کنی
در کل خرما سریع له‌میشه
بعد که به غلظت مورد نظرت رسید
شیرخشک یا شیر خودتو اضافه‌میکنی

من یدونه خرما پوستشو می‌گرفتم با یزره آب جوش میزاشتم میپخت کامل نرم میشد با قاشق له میکردم بعد یه قاشق آرد برنج میزدم و یکم آب خنک تند تند هم میزدم و آماده میشد
پسرمم خیلی دوست داشت ولی خرما حساسیت داد گرمی کرد 🤦🏻‍♀️

سوال های مرتبط

مامان پسر گلی مامان پسر گلی ۹ ماهگی
مامان داداشیا 👬💙 مامان داداشیا 👬💙 ۱۴ ماهگی
مامان هامین💙🧿 مامان هامین💙🧿 ۱۸ ماهگی
مامان پسر و فرشته ها مامان پسر و فرشته ها ۱۳ ماهگی