۲ پاسخ

من پستشو با هستشو در میارم
تو پیاله یکم آبجوش میریزم له میکنم با قاشق بعد اضافه میکنم توی فرنی

من برنج ایرانی رو یه قاشق کوچیک میزارم میپزه بعدش خوب میکسش میکنم یه خرما رو پوستش رو میگیرم ميندازم داخل برنج اون رو هم میکس میکنم یه ۲۰ تام شیر خشک میریزم میدم میخوره

سوال های مرتبط

مامان هامین و تودلی مامان هامین و تودلی هفته هفتم بارداری
مامان کایرا مامان کایرا ۸ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۱۰ ماهگی
مامان نیهان🩷🍭 مامان نیهان🩷🍭 ۱ سالگی