۸ پاسخ

وزنگیری ربطی به برند شیرخشک نداره
بستگی به ژنتیک داره و اینکه چقدر بخوره

فقط مربوط به ژنتيك بچه ست كالري همه شيرا يكيه من نان دادم گيگوز دادم الانم سوپراميل معمولي داره وزن ميگيره

اول نان بعد گیگوز

اپتامیل

نان به نظرم.چون میگن شیرش چربیش بیشتره

اپتامیل

فقط ژنتیک
همه شیرخشکا یکین

بیومیل ای ار

سوال های مرتبط

مامان سعد و الین مامان سعد و الین ۸ ماهگی
مامان پارلا و تودلی💕🧸 مامان پارلا و تودلی💕🧸 هفته یازدهم بارداری
مامان آرش مامان آرش هفته نوزدهم بارداری