۳ پاسخ

عادیه...استراحت و تشک طبی... هرچه تشک سفت تر باشه بهتره... ی بالشت بزار وسط پاهات

کار سنگین نکن خواهر ، شب ک میخوای بخوابی یه جوری تنظیم کن سطح زیرت رو ک کمرت اروم بگیره ، در کل بارداری همینه دگ ، همش عجیب و غریب میگذره

کاملا عادی ...
انشاءالله بهتر باشی
ولی هرچی هفته میاد بالا یه درد اضافه میشه و یه چالش جدید
هم هفته شما بودم از کمر درد هیچ کار نمیتونستم بکنم
الان باز نمیتونم بخوابم ، شبا بگو ۲۰ بار از خواب بیدار میشم از بدن درد و واسه تکون خوردن ، یا خواب بد میبینم میپرم ......

سوال های مرتبط

مامان یاسین مامان یاسین ۳ ماهگی
مامان حسین مامان حسین ۲ ماهگی
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا ۶ ماهگی
مامان مامان رقیه مامان مامان رقیه ۳ ماهگی
مامان کوهیار مامان کوهیار هفته سی‌ویکم بارداری