۶ پاسخ

باید بری بیمارستان درد طبیعی رو بکشی تا ببرنت سزارین

نه‌تقریبا‌رایگانه

نه دیگه میشی سزارین اجباری خیلی راحت

نه دیک

نه بنظرم

نه دیگه سزارین اجباری میشی و اگه بیمارستان دولتی بری هزینش زیاد نمیشه دیگه

سوال های مرتبط