۳ پاسخ

من دکترم گفت روزی دوتا میشه خوزد

اگر سرماخورده ای یا سردرد داری بخور
وگرنه بی دلیل نخور

نصفشو بخور

سوال های مرتبط

مامان پرنسس کوچولو مامان پرنسس کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پسرکوچولو و جوجه 🐥💛🩵 مامان پسرکوچولو و جوجه 🐥💛🩵 ۲ ماهگی
مامان موچی🧁 مامان موچی🧁 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مریم و محمد مامان مریم و محمد روزهای ابتدایی تولد