۶ پاسخ

نگران نباش عزیزم منم غروب کلی خوردم با پسرم.
آدم یه وقتا واقعا هوس می‌کنه 😂
من قند دارم دکتر گفته رعایت من اما گاهی میرم برا خودم شیرینی خامه ای میخرم چون نمیتونم واقعا باهاش کنار بیام چون دلم می‌خواد آما قندمم کاملا کنترل میکنم

عیب ندارع عزیزکم

حالا ک خوردی میگی؟😂

همون موقع باید نگران بودی خواهر ن حالا ک خوردی رفته

هیچی نمیشه حالشو ببر

چیزی نمیشه جانم من همیشه میخورم بارداری اولمم خوردم

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۱۰ ماهگی
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان علی جون مامان علی جون ۲ ماهگی
مامان آقا ابوالفضل مامان آقا ابوالفضل هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آوا🧡😍 مامان آوا🧡😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان محمدرضا جان مامان محمدرضا جان ۵ ماهگی