علامت های رفلاکس چیه؟

۱ پاسخ

قطع کردن نصفه نیمه شیر انگار ک گشنشه ولی نمیتونه بخوره هی بخوره ول کنه ،خس خس سینه یا حالت خروپف ،کش و قوس دادن ،قورت دادن شیر باصدای بلند ،بالا اوردن پرتابی ،و اینکه گاهی شیر تو دهنشه ،نفخ

سوال های مرتبط

مامان ارسلان🤰 مامان ارسلان🤰 ۳ ماهگی
مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 ۶ ماهگی
مامان ماهورا مامان ماهورا ۴ ماهگی
مامان هستی مامان هستی ۱۰ ماهگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۱۰ ماهگی
مامان رَستا🫀🧿🎀 مامان رَستا🫀🧿🎀 ۱۵ ماهگی