۶ پاسخ

ما میخوابیم پسرمم میاد کنار ما می‌خوابه ی نیم ساعت حرف میزنه نیم ساعت هم این پهلو اون پهلو میشه و میخوابه

من ظهر مثلا از ۱ و ۲ دیگه نمیزارم بخابه ،بعد ساعت ۹ چراغا خاموش میکنم میخابونمش کنار خودم یه یه ربع بیست دیقه با هم کارتون میبینیم تو گوشی بعد گوشی خااموش چشامو میبندم حرفم‌نمیزنم‌خوابش بپره انقدد دوره خودش میچرخه ک خوابش میبره،ولی چون حداقل نیم ساعت طول میکشه ک خودش بخابه و من حوصلشو ندارم میندازم رو پام صدای سشوار میزارم ۱۰ دیقه ای میخابه 😐ولی این دو هفته رو پا ننداختم خودش خابیده از اپشب میخام بندازم چون باید تایم خابشو بیارم جبو

من از اول یادش دارم حالا کامل میفهمن ترس از جدایی دارن من پسرم نوزاد بود جداش کردم

من میزارمش تو اتاق شب با گریه میاد

به سختی

به منم یاد بده

سوال های مرتبط