برای عفونت بخیه چه چرک خشکنی مجاز

۷ پاسخ

دکتر من همون اول سفیکسیم داد، منم ی بسته ‌کامل استفاده کردم اوکی شدم

من پماد دکتر داده بود

بنظرم روش سنتی خیلی بهتره
من میترونیدازول و ی چی دیگه خوردم شیرم کمممممم شد اصلا انتی بیوتیک تو شیردهی خوب نیست هرکاری ام کردم زیاد نشد شیرم 😣

سکسیم و سفالکسین

سفکسین

دود عنبر نسارا بدید

بله.

سوال های مرتبط

مامان پناهم(⁠✿⁠ 🧸🍫 مامان پناهم(⁠✿⁠ 🧸🍫 ۹ ماهگی
مامان دخملم مامان دخملم روزهای ابتدایی تولد