بچها حوددن ذرت ابپز اشکال نداره

۴ پاسخ

زیاد نخور
چون شکم رو سفت میکنه ممکنه یبوست بگیری

من یا پفیلا درست میکنم میخورم
یا ذرت مکزیکی

نه عزیزم

اگر قند نداری نه

سوال های مرتبط

مامان 💜ارمیا💜 مامان 💜ارمیا💜 روزهای ابتدایی تولد