چه مارک پوشکی خوبه ؟جان ب ب مارک خوبیه

۴ پاسخ

مولفیکس.هانیز

عزیز جان دوست من دوقلو داره که ۳ ماهه هستن پوشکشون مارکش هانیزه وخیلی راضیه و حساسیت زا نیس گفت مولفیکس و مای بیبی رو بعضی بچه ها باعث ایجاد حساسیت میشه خوب نیس

برا من مرسی خیلی خوب بوده، جذبش خوبه، چسبش محکمه،وقتی پر میشه شل و آویزون نمیشه

من مولفیکس استفاده کردم ولی تازگی هانیز گرفتم
خیلی خیلی خوب بود

سوال های مرتبط

مامان سورِنا🦁 مامان سورِنا🦁 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دوقلوها💕 مامان دوقلوها💕 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان امیر پاشا مامان امیر پاشا هفته سی‌ام بارداری