۶ پاسخ

نفخ میکنی گلم

نفخه عزیزم منم اوایل حتی تا یکی دوهفته پیش اونجوری بودم

من اصا تو این هفته ها شکم ندارم

منم اینجوریم
هفته ۱۰ شکمم از الان ک ۲۲ ام انگار بزگتر بود

طبیعیه
روزایی که فکر میکنی بزرگتره نفخت بیشتره

منم 😥امروز خیلی ترسیدم دیدم شکمم کوچیک شده گفتم شاید نی نی جذب شده

سوال های مرتبط

مامان 🎀ملورین🎀 مامان 🎀ملورین🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری