۹ پاسخ

منم اصلا از اولشم نداشتم

منم تا آخر بارداریم نداشتم خدا رو شکر

زوده برا تهوع
بارداری‌ها با هم متفاوته
بعضی ها تهوع دارن .. بعضی ها ندارن
من تازه از ۲ ماهگی یکم شروع شد

از هفته ۷ فکر کنم شروع میشه

به امید خدا که اصلا نداشته باشی،واسه من از ۸ هفتگی شروع شد.

از ۸ هفتگی شروع میشه

من اصلا نداشتم🤪

آره خدا نکنه داشته باشی از هفته نه شروع میشه

طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان نینیم مامان نینیم هفته سی‌وپنجم بارداری