۵ پاسخ

اررره من

ما با اینکه ساعت ده یازده شب شام میخوریم من ساعت شیش صبح از گرسنگی بیدار میشم تا صبحانه نخورم نمیتونم بخوابم باز ساعت های ده اینا گشنمه 😐

من از ساعت سه نصف شب دم در یخجال پلاسم 😂😂😂😳

منم ایطوریم

من از این هفته اینجوری شدم اصلا نمیدونم دیگه چی بخورم

سوال های مرتبط

مامان 🩵سید مصطفی 🩵 مامان 🩵سید مصطفی 🩵 ۷ ماهگی