خانما ی سوال عیب نداره واسه زایمان لاک بزنم

۶ پاسخ

یک ناخن میگن نباید لاک و کاشت باشه
برای گرفتن اکسیژن خون و ...
باقیش رو بزن

من شنیدم وقتی میخوان بیهوش کنن با مواد لاک تداخل داره-شاید دیر بیهوش بشی

والا خیلی تا ماه نهم کاشت میکنن هر کاری میخوای تو دستت بکنی بکن یه دونه از ناخنااات هیچی روش نباشه

عیب ندارع فقط ناخن کاشتن خوب نیس

یدونه از انگشتاتو نزن فقط

نه نداره

سوال های مرتبط

مامان دیار👼🏻🩵 مامان دیار👼🏻🩵 ۸ ماهگی
مامان دلوین✨ مامان دلوین✨ ۱۳ ماهگی
مامان deniz balam🩷 مامان deniz balam🩷 روزهای ابتدایی تولد