۴ پاسخ

دکتر به بچه من شربت دایمیتیکون داده برای نفخ هست.

معمولا واسه کولیک نوزاد اینفاکول میدن ولی باز هم بپرس

گریپ میکچر هست ولی بالای یک ماه میدن

عزیزم به بچه۲روزه فکر نکنم شربت یا قطره بدی

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱۲ ماهگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان نفس مامان نفس ۱۱ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۷ ماهگی