سلام بچها شکم شما هم میره رو ویبره ؟ برای چیه

۳ پاسخ

واس نگو صبحی از خوای بلند شدم انگار یکی بالای واژنم میدوئید چطور پا میدی زمین اونجور میزد میرف رو ویبره🤣🤣

چون بچه روی ویبره است🤦😂

برا اینکه نی نی داره😂😂مال بعضیا میزن به پهلوها مثل من برا بعضیا هم روبه جلو میره

سوال های مرتبط

مامان 💖دلسا💖 مامان 💖دلسا💖 ۱۰ ماهگی
مامان آقا ایلیا👼 مامان آقا ایلیا👼 روزهای ابتدایی تولد
مامان نعمت خدا مامان نعمت خدا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ژیوان🩵💙 مامان ژیوان🩵💙 هفته سی‌وسوم بارداری