خانوما فرق کولیک و نفخ چی هست ا

۲ پاسخ

شبیه همه .دل درده کولیک بی تابی بیشتره .نفخ باز باد شکمش بیشتره بایک ماساژ و پاهاش ببری تو شکمش نفخش کمتر میشه

زور زدن همراه با قرمز شدن و گریه و پازدن
تایم خاصی داره اکثرا شبا میگیره و هیچ جوره اروم نمیشه اون تایمی که میگیره
موقع خواب ،خواب راحت نداره و نق نق میکنه هی،موقع شیر خوردن هی پاپا میزنه نق نق میکنه
هی باد شکم میده

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۵ ماهگی
مامان مسافر کوچولو مامان مسافر کوچولو ۸ ماهگی
مامان مغزبادومم🌸🩷 مامان مغزبادومم🌸🩷 ۵ ماهگی
مامان 🩷Nila🩷 مامان 🩷Nila🩷 ۴ ماهگی
مامان گل پسر مامان گل پسر ۴ ماهگی