چرا میگن سر بچه دوم حرکاتشو زودتر حس میکنی؟

۵ پاسخ

اگه اشتباه نکنم چون یبار باردار شدی این سری راحت تر بدنت و رحمت با بارداری کنار میان و زود تر از بچه رحم رشد نمیکنه🤍🌱

نمیدونم دلیلشو اما من هم زودتر از اولی حرکاتشو فهمیدم

والا من دومیم هنوز حس نمیکنم

چون بدنت یبار به این جو و شرایط عادت کرده زودتر میفهمی

نمیدونم
ولی من سر دومی زودتر حس کردم
سر این بازم زودتر وواضح تر فهمیدم

سوال های مرتبط

مامان علیسام💙 مامان علیسام💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان علیرضاوتودلیم مامان علیرضاوتودلیم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان سلین و ماهلین🎀 مامان سلین و ماهلین🎀 ۵ ماهگی