۱۲ پاسخ

ب منم از همینا دکتر تجویز کرده میخورم نمیدونم وزن میگیره یا نه امشب اومدم مغزیجات اسیاب کردم باشیر و شیره انگور میخوام بخورم میگن خوبه

من لیدی میل خوردم نینم وزن گرفت بخور تاثیر دارع

بنظرم اگه منع غذای و دیابت بارداری نداری میتونی
بستنی .سیب زمینی .صبحونه حلیم یا فرنی .ابگوشت اینا شنیدم خیلی خوبه

وای عالیه خیالت راحت بچه من حسابی جون گرفت و وزن گرفت خودمم همینطور خیالت تخت بخور

منم میخورم

خوشمزس؟

مگه چقد بوده وزنش

قیمتش چند بود؟

طعم چی بود؟؟
خوشمزه هست؟

نوش جون ، توت فرنگیش هم خوشمزس

سلام قیمتشون چقده؟؟

منم الان خردم😅

سوال های مرتبط

مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان قندعسل مامان قندعسل هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی