۹ پاسخ

من از اول نداشتم دو روزه شروع شده

دارم ولی کمتر شده فقط زبونم تلخ تلخ میشه اذیت میشم چیزی میخورم معدم درد میگنه

من سر بچه اولم تا شیش ماه حالت تهوع و تهوع شدید داشتم طوری که خودم اصلا وزنم بالا نرفته بود 😂🤦🏻‍♀️خیلی افتضاح بود ولی الان صبح بیدار میشم قرص معده با قرص تهوع میخورم اوکیم تا شب

الانشم دارم

اره من تا الانشم دارم

من از اولش داشتم تا الانم دارم

اره همین الان دارم

من بعضی روزا دارم

اره داشتم

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته هفدهم بارداری
مامان رادمهر مامان رادمهر هفته سی‌وششم بارداری