من دو روزه خداروشکر بهتر شدم فقط حساسیت به بوها رو هنوز یکمی دارم
تقریبا تا آخر ۴ ممکنه ادامه داشته باشه
برای بعضیا هم تا آخر بارداری
چیز نگران کننده ای نیست
بدن هرکی فرق داره
من هنوزم دارم عزیزم😂🫠
اره من دارم انقدر زیاد که کل زندگیم و مختل کرده
من کلا خیلی این بارداریم تهوع نداشتم خداروشکر حس حالت تهوع داشتم یا دوغ خوردم یا ب۶ دکتر میگفت به یا رب به بخور
من تا۱۶هفته حالت تهوع داشتم
آره عزیزم نگران نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.