۵ پاسخ

تا خودتو پیدا کنی بنظرم ۴۰ روز

والا من که دو روزه سرپا شدم ولی بخیه رو ده روز بعد کشیدم و اگه به زخمت برسی زود خوب میشه

فک‌کنم بعد ۳۰ روز درد و زخمت یکم اروم شه.
تجربه ندارم‌منم

یعنی ۱۰روز خوب میشه بعد اون فشار که میده تا خون بیاد بیرون اون تا کی انجام بدم خیلی درد داره

بعد ۱۰روز بخیه رو میکشن

سوال های مرتبط

مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان بچه مامان بچه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان •زَهرا• مامان •زَهرا• قصد بارداری
مامان گیلاس🍒 مامان گیلاس🍒 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ایلهان👼🏻 مامان ایلهان👼🏻 ۳ ماهگی
مامان مهوا 🩷 مامان مهوا 🩷 روزهای ابتدایی تولد