خانوما زایمان سزارین چقدر طول میکشه؟؟؟

۸ پاسخ

نیم ساعت

تایم زیادی نمی‌کشه
منم ۸ رفتم ۱۰ دقیقه ای پسرم دنیا اومد
بعدش بردن ریکاوری تا همه چی اوکی بشه بعد ۱۰ اومدم بخش

من ۸ رفتم اتاق عمل ۸/۱۵ پسرم دنیا اومد ساعت ۹ توبخش بودم کلا یه ساعت ،
اما سزارین دوم و سوم یکم تایمش بیشتره بخاطر چسبندگی

نیم ساعت تا ۴۰ دقیقه

منو 10 بردن اتاق عمل. ساعت تولد پسرم 10 و بیست دقیقه بود. اما من 12 ونیم بهوش اومدم

نیم ساعت اتاق عملی شایدم کمتر یا ۵ دقیقه بیشتر

۳۰تا۴۰

چند ساعتی طول می‌کشه من شنیدم

سوال های مرتبط

مامان ایلهان👼🏻 مامان ایلهان👼🏻 ۳ ماهگی
مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۳ ماهگی
مامان هدیه حضرت زهرا مامان هدیه حضرت زهرا هفته سی‌وهفتم بارداری