نیم ساعت
تایم زیادی نمیکشه
منم ۸ رفتم ۱۰ دقیقه ای پسرم دنیا اومد
بعدش بردن ریکاوری تا همه چی اوکی بشه بعد ۱۰ اومدم بخش
من ۸ رفتم اتاق عمل ۸/۱۵ پسرم دنیا اومد ساعت ۹ توبخش بودم کلا یه ساعت ،
اما سزارین دوم و سوم یکم تایمش بیشتره بخاطر چسبندگی
نیم ساعت تا ۴۰ دقیقه
منو 10 بردن اتاق عمل. ساعت تولد پسرم 10 و بیست دقیقه بود. اما من 12 ونیم بهوش اومدم
نیم ساعت اتاق عملی شایدم کمتر یا ۵ دقیقه بیشتر
۳۰تا۴۰
چند ساعتی طول میکشه من شنیدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.