فسنجون ضرر داره؟ چون طبعش خیلی گرمه میگم

۶ پاسخ

نه دخترم هیچی ضرر نداره فقط زیاد نخور من سر بارداری اولم اخرای بارداری نزدیک به زایمان خیلی گردو تازه و‌پستع تازه خوردم حساسیت زدم مجبور شدم زودتر سزارین کنم ولی در کل همه چی خوبه به شرط اینکه به امدازه مصرف بشه

من چند روز پیش یه بشقاب پر خوردم خداروشکر اتفاقی نیوفتاد

عزیزم هیچی اندازه استرسی که به خودت میدی سرهرچیزی خطرناک نیست

من گوگل زدم نوشته برای مادر وجنین مقوی منم خوردم دیروز امروز خودمو تمیز کردم لکه دیدم

در حد سه چهار قاشق که بریزی رو برنجت بخوری اشکال نداره

نه قشنگم زیاده روی نکنی همه چیزو به اعتدال میشه خورد
زعفران تو غذا و زرشک غذا و گرمی جات

فقط آناناس،جیگر،آب زرشک،آلوئه ورا،دمنوش های گیاهی جز نعنا،خاکشیر و تخم شربتی
اینارو تا آخر نباید خورد اصلا

سوال های مرتبط

مامان کوشولو 🩵🩷 مامان کوشولو 🩵🩷 هفته چهاردهم بارداری
مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته نوزدهم بارداری
مامان ماه قشنگم 🎀🌙 مامان ماه قشنگم 🎀🌙 ۵ ماهگی
مامان ... مامان ... هفته سی‌ونهم بارداری