شربت فاموتدین کودک خیلی تلخه؟؟؟

۲ پاسخ

نه شیرینه طعم موز هس

نه عزیزم
من به پسرم میدادم خودم چشیدم ، شیرین با ته مزه تلخه

سوال های مرتبط

مامان آیهان💙آنیا🩷 مامان آیهان💙آنیا🩷 هفته سی‌ودوم بارداری