دلیل اینکه بعد شربت فاموتدین بچه میاره بالا چیه

۱ پاسخ

سلام.احتمال داره بهش نسازه بچه من یه شربت دکتر داده بود بهش هر بار میدادم میآورد بالا بعد به دکترش گفتم بهش حساسیت داره دیگه بهش نده

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه ۱۴ ماهگی