۶ پاسخ

من دمپخت عدس با ماست

حلیم سرخه . تو گوگل بزنی مراحل پختشو میاره خیلی ام راحته.

کته گوجه البته برنجش بخاطر ارسنیک باید چند ساعت خوب خیس بخوره

بلدرچین

آبگوشت

از ماکارونی خودمون دادم

سوال های مرتبط

مامان شاهان💙👼🏻 مامان شاهان💙👼🏻 ۲ سالگی
مامان 💜آوینا💜 مامان 💜آوینا💜 ۱۱ ماهگی
مامان شاهان و فرهان❤️ مامان شاهان و فرهان❤️ ۱ سالگی
مامان سامین❤ مامان سامین❤ ۱ سالگی
مامان شاهان💙👼🏻 مامان شاهان💙👼🏻 ۲ سالگی
مامان شاهان و فرهان❤️ مامان شاهان و فرهان❤️ ۱ سالگی
مامان نیهان 🩷 مامان نیهان 🩷 ۱۳ ماهگی