خانوما میشه جواب سنو منو بگید چطوره ؟

تصویر
۹ پاسخ

خوبه ولی انگار ی کیست کوچولو تو سونوت دیده شده شایدم ن

طول سرویکس یکم پایینه رعایت کن زیر ۳۰نیاد بقیه اش اولیه

همه چی نرماله فقط یه کیست کوچولو توی تخمدان راستت داری که احتمالا خودش جذب میشه به مرور. طول سرویکستم کمه استراحت کن.

والا من که سر در نمیارم😅
فقط یه چندتا سوال دارم
یکی اینکه طبق سونوی قلب رفتی؟
دوم اینکه ضربان قلب توی سونوی قلب چند بود

چرا برا من تو سونوگرافی تاریخ زایمان نزدن
خودتون میگیم بنویسن ؟؟

سلام من می‌خوام سوال کنم چطوری تو قسمت سوال ها سوال بپرسم تازه گهواره نصب کردم باید اشتراک بگیرم تا بتونم سوال بپرسم ؟

احتمال زیاد بچت دختره براساس ضربان قلب

خوبه عزیزمم فقط مراعات کن طول سروییکست خیلی نیاد پایین

بنظر خوب میاد همه چیو نرمال زده
تاریخ زایمانم زده 18فروردین😍

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد🐣🩷 مامان جوجو ممد🐣🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان صدرا 🩵 رستا 🩷 مامان صدرا 🩵 رستا 🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان .... مامان .... هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان شبنم مامان شبنم هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وهفتم بارداری