کیا سرلاک میدن ب بچهاشون؟ راضی‌ بودین؟

۳ پاسخ

من فقط صبح ها به عنوان صبحانه. با کمی پودر بادوم قاطی میکنم یا گاهی با کمی موز یا دو قاشق شیر مثلا. چون همیشه سوپ میدم تکراری شده براش.

مگه از شش ماهگی غذا کمکی نباید بدیم؟

من میدم ولی برا بچه شما زوده الان فقط سرلاک ارد برنج میتونی بدی

سوال های مرتبط

مامان عسلچه🩷وتودلی مامان عسلچه🩷وتودلی هفته یازدهم بارداری
مامان آتریسا مامان آتریسا ۱۶ ماهگی
مامان آراد و هیراد مامان آراد و هیراد روزهای ابتدایی تولد
مامان رهام😍رادمهر😍 مامان رهام😍رادمهر😍 ۱۶ ماهگی