۵ پاسخ

اره خیلی خوبه بخور من وقتی میخورم یکی دوروزی راحتم

اره همینه

این ویتامینه هیچ نقشی تو کم کردن تهوع نیست من کمک پرستاری رفتم بهمون گفتن الکیه حتی من خودمم خوردم اصلا تهوع کم نکرد

برای من هیچ تأثیری نداشت

بله عالیه من ۶صبح ناشتامیخورم بعدناهار و بعدشام برای حالت تهوع عالیه

سوال های مرتبط

مامان دُرین🐣 مامان دُرین🐣 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آرسام🕊💙 مامان آرسام🕊💙 هفته سی‌وهفتم بارداری