اگه مارک قطره آد نسازه به بچه نشانه هاش چیه؟؟

۳ پاسخ

استفراغ میکنه

فرق دارن؟ من همیشه میگیرم اد هستن ولی اسماشون فرق داره یعنی همیشه ی چیز بگیرم

مگه میشه نسازه

سوال های مرتبط

مامان آسمان مامان آسمان ۱۷ ماهگی
مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی