سلام ۳۷و۶تب محسوب میشه؟

۳ پاسخ

بله عزیزم‌

خودم احساس میکردم بدنش داغه ولی باباش میگفت خوبه

بله شروع دارو بده

سوال های مرتبط

مامان ارغوان مامان ارغوان ۲ سالگی
مامان پسر کوچولو مامان پسر کوچولو ۲ سالگی
مامان سوفی مامان سوفی ۲ سالگی
مامان آقا آریان مامان آقا آریان ۳ سالگی