خانما ۳۶.۹ تب محسوب میشه

۵ پاسخ

نه ۳۶ تب نیست
۳۷ و نیم شروع تبه

۳۷/۶ب بعد تب میشه
۳۶ دما عادی بدنه

نه ..

نه بالای ۳۷ درجه تب که لب مرز

نع.

سوال های مرتبط

مامان آقا آریان مامان آقا آریان ۳ سالگی
مامان آرین جانم مامان آرین جانم ۲ سالگی
مامان پسر کوچولو مامان پسر کوچولو ۲ سالگی
مامان سوفی مامان سوفی ۲ سالگی