۵ پاسخ

تب سنج لیزری

آره از ۳۷ به بعد تبه

آره عزیزم تب ۳۸تب حساب میشه از۳۷/۵به بالا تب حساب میشه دمای معمولی بدن۳۶یا۳۶/۵

عزیزم بالا ۳۷ونیم تب حساب میشه

اره تب.۳۶ باشه خوب

سوال های مرتبط

مامان Gandom & Nahal مامان Gandom & Nahal ۳ سالگی
مامان زهرا سادات ❤ مامان زهرا سادات ❤ ۳ سالگی