خانما این مجازه استفاده کنم برا پسرم

تصویر
۳ پاسخ

باید نصفه بزاری

واسه تب؟
اره مجازه
هر ۶ ساعت تمدید کنین اگه بازم تب داشت

اره‌‌‌

سوال های مرتبط

مامان 🐻arisha🍭🧿 مامان 🐻arisha🍭🧿 ۲ سالگی
مامان لوبیا کوچولو مامان لوبیا کوچولو ۱ سالگی
مامان 👑شاهان👑 مامان 👑شاهان👑 ۱۱ ماهگی