بتا دو روز تاخیر ۴۰۰ چطوره؟

۱۴ پاسخ

عالیه

عالی من ۴ روز تاخیر ۵۳ بود

خوبه گل مبارکه

عالیه مبارکه

عالیههع😍

مبارک عزیزم

من 6 روز تاخیر 15 بود😂

بسیار خوبه

من سه روز تأخیر 225 بودم
باید باز تکرار کنم گذاشتم هفته آینده برای سونو ک می‌خوام برم

عالیه واسه من روز دوم تاخیر ۲۹۸ بود

عالیه عزیزم
مبارکههههه😍🌸

خوش به حالت عزیزم کاش منم بشه مادرشدن حس کنم🥲💔

مبارکه عزیزم عالی

عالی

سوال های مرتبط

مامان مهدا مامان مهدا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آیناز مامان آیناز ۱ ماهگی
مامان هدیه اهل بیت مامان هدیه اهل بیت هفته هجدهم بارداری
مامان دلــویـــن🐣🎀 مامان دلــویـــن🐣🎀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان تودلی👪 مامان تودلی👪 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان محمد حسینم مامان محمد حسینم هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نیلا مامان نیلا ۳ ماهگی
مامان 🩷حلما خانوم🩷 مامان 🩷حلما خانوم🩷 هفته نوزدهم بارداری