۱۲ پاسخ

فرقی ندار

من رفتم گفت ناشتا باید باشی

نه نمیخواد

فک نکنم ربط داشته باشه

سلام عزیزم چیشد جوابت کی میاد؟

نه نمیخاد

نه لازم نیست

نه نیازی نیست

مهم نیس

نه نیازی نیست ناشتا باشی

عزیزم نیازی به ناشتایی نیست فقط بیبی چک اول صبح استفاده میشه آزمایش غروب هم بری یه ساعت بعد جوابش میاد

ن عزیز فرق نداره

سوال های مرتبط

مامان جانا💞💕 مامان جانا💞💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامان جوجو مامان مامان جوجو هفته هفتم بارداری
مامان فندقی مامان فندقی هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجه💙 مامان جوجه💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته هجدهم بارداری