خانوما آزمایش بارداری باید ناشتا باشم؟

۶ پاسخ

بله اگه قند هم داشته باشی باید ناشتا بری
برا منم نوشته پرسیدم از ازمایشگاه کفت ناشنا بیا

ن نیازی نیس من غروب رفتم

من باراول عصری رفتم ولی برا تکرار ازمایشگاه بعدی گفت حتما ناشتا باش دقیق تره

نه لازم نیست

بله گلم

ن عزیزم نیازی نیس

سوال های مرتبط

مامان جوجه💙 مامان جوجه💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته هفدهم بارداری
مامان .... مامان .... هفته نهم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته نهم بارداری
مامان قندک مامان قندک هفته چهاردهم بارداری
مامان 🐣بانی کوچولو🐣 مامان 🐣بانی کوچولو🐣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان پسرکوچولو و جوجه 🐥💛🩵 مامان پسرکوچولو و جوجه 🐥💛🩵 ۲ ماهگی