۳ پاسخ

وایی مبارکه😍 من تازه هفته دیگه وقت دارن خیلی ناراحتم که دیر شد زودتر وقت نکردیم. میترسم یا نتونم سختم باشه یا یه وقت دنیا بیاد چی 😕

چقد قشنگ و شیک پایدار باشید گلم🫶🏼

چقد قشنگ ایشالله همیشه به خوشی❤

سوال های مرتبط

مامان nnnnnn مامان nnnnnn روزهای ابتدایی تولد
مامان طاها و طوبی مامان طاها و طوبی ۳ ماهگی
مامان نخود[آیهان]😍 مامان نخود[آیهان]😍 ۸ ماهگی