۴ پاسخ

دقیقا منم همین مشکل رو دارم حس خفگی و کیپ شدن بینی دارم.دکترم سیتریزین داده هر ۸ ساعت ولی اصلا تاثیری نداره.

بالش زیر سرت رو بلند تر کن کمک میکنه

منم همینجوری هستم عزیزم حتی تپش قلبم میره بالا

کاری نمیشه کرد متاسفانه

سوال های مرتبط

مامان نی نی 🤗 مامان نی نی 🤗 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آرتام کوچولو مامان آرتام کوچولو ۳ ماهگی