۵ پاسخ

منم دیشب ساعت۴صبح پی پی کرده بود و اسهال🫠بعدشم تا الان نخوابید پورم یعنی

بازیش گرفته 😍🧿

عادیه ، درست میشه کم کم

منکه انقدربخیه هام اذیت میشه نمیتونم بخابم طبیعی زایمانم خیلی درد دارم 😭😭😭

اگه ارومه گریه نمیکنه خودت بخواب

سوال های مرتبط

مامان قلب مامان❤️❤️❤️ مامان قلب مامان❤️❤️❤️ ۴ ماهگی
مامان جوجه جان مامان جوجه جان ۱۶ ماهگی
مامان نورا  و نیکا👼 مامان نورا و نیکا👼 ۱ ماهگی
مامان فندوقم مامان فندوقم ۱ ماهگی
مامان امیر عباس مامان امیر عباس ۶ ماهگی