۵ پاسخ

عزیزم دوتا بالشت بزار دورت تا بخوایی بچرخی از پهلو بیایی رو بالشت

چیزی نمیشه حواست باشه

عزیزم دو طرف خودت بالشت بذار چون به نی نی فشار میاد

از چند هفته دیگه نمیشه به پشت خابید

چیزیش نمیشع ولی تاصبح خیلی فشارروش بوده بیچاره

سوال های مرتبط

مامان قندک🩵 مامان قندک🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ودوم بارداری