از خاب ییدار شدم دیدم رو شکم خابیدم دعا کنین نینی چیزیش نشه😞

۸ پاسخ

تا ۲۰هفته هیچی نمیشه مدل خوابیدن تاثیری نداره گلم نگران نباش این و پزشکم گفت

الان نینی خیلی کوچولوعه تو لگنه عزیزم هیچی نمیشه

وااا خسته نباشی من تا ۲۴ هفته رو شکم میخوابیدم ۱۶ هفته ک چیزی نیست😏😏

خطرناکه ب بچت فشار میاد من تو خواب شوهرم هواسش هست یدفعه بیدارم میکنه الان دیگ عادت کردم ب پهلو میخابم فقط

من هر شب به شکم میخوابم😂

تا ۲۰ هفته مشکلی نداره

هیچیش نمیشه عزیزم

هیچیش‌ نمیشه نترس عزیزم

سوال های مرتبط