۳ پاسخ

سلام. باید متخصص ارولوژی بره. سونو هم بده که واریکسول نداشته باشه.
قرص اسپریژن، ال کارنیتین، کو آنزیم و چند قرص دیگه هست که باید بخوره بره تقویت اسپرم.
خرنوب هم برای تقویت اسمرم عالیه.
ما حدود یکسال اقدام بودیم. اون ماهی که همسرم به جز دارو ها خرنوب حدود ۱۰ روز خورد باردار شدم

شوهرم یه ماه قرص خوردالان قرص دومشومیخوره نمی‌دونم خوب شده یانه

دکتر دارو داده؟ با دارو درمان میشه اتفاقا امروز یه خانمی تو گهواره با مورفولوژی ۲ همسرش دیدم باردار شده بود انگار بعد از مصرف داروها مشکلشون حل شده بود

سوال های مرتبط

مامان دخملیم 💕 مامان دخملیم 💕 هفته شانزدهم بارداری
فندق فندق قصد بارداری
فاطمه فاطمه قصد بارداری
فاطمه فاطمه قصد بارداری
اِلینا اِلینا قصد بارداری
مامان امیدزندگی ام مامان امیدزندگی ام هفته بیست‌ویکم بارداری