چرا من حس میکنم باردارم خخخخ

۶ پاسخ

منم همین توهمو دارم🤣

چون دلت میخواد 🥰🥰

منم بعضی وقتا حال بارداری بهم دست میده. بعد یادم میاد دو ساله شوهر ندارم خخخخخخ

انشالله که باردار میشی

انشاءالله که هستی

چند روز از پریودیت گذاشته

سوال های مرتبط

مامان دلسا مامان دلسا قصد بارداری
مامان یاسین💙 مامان یاسین💙 قصد بارداری