۵ پاسخ

ایشالله عزیزم

منم ۳ روزم مونده دعاکنین

انشالله عزیزم ♥️

انشاالله باهم نی نی دار بشیم🫠

انشالله که بارداری
من پنج روز تاخیرم حس میکنم باردارم ولی میترسم بی بی چک بزنم منفی بشه

سوال های مرتبط

مامان یاسین💙 مامان یاسین💙 قصد بارداری