حس میکنم این ماه باردارم😍

۱۳ پاسخ

دقیقا منم

انشاءالله عزیزم واسه منم دعاکن من اصلا دلم نمیخواد دلمو خوش کنم میترسم بزنه به ذوقم

منم یه همچین حسی دارم نمی دونم چرا ولی حسش میکنم روز ۱۲ سیکلمم دو روز دیگه شروع میکنم ه خوردن دوفامد

ان شاالله😍

منم هرماه میگم ولی نمیشه
این ماه که هیچ علایم ندارم ماه های پیش بیشتر بودن

انشالله که هستی عزیزم منم حس میکنم حاملم نمیدونم والا هرچی خدا بخاد❤️

انشاءالله که بارداری

منم ۱۰ روز مونده به موعدم و حس میکنم این ماه باردارم چون دارو تحریک تخمک گذاری خوردم و دیروز رفتم سونوگرافی سه تا فلیکولم آزاد شده بود البته اگه خدا بخواد انشالله این ماه منم میام خبر باردار شدنم رو اینجا میزارم 🥲

انشالله

چند وقت تاخیر داری عزیزم؟

منم هر ماه حسم اینه 🥺🥺🥺🥺😢😢😢

انشالله ک هستی

باچ علائمی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دلسا مامان دلسا قصد بارداری