۴ پاسخ

منم سه روزه اینجوری میشم
و ببخشید ببخشید نفخ خیلی دارم

به دکترت بگو حتما دور ازجون خطرناک‌نباشه برات

اخه گفتی ی سقط هم داشتی🥲

اخیییی

چون رحم داره بزرگ میشه دردمیگیره اگ خیلی شدیدب دکترت بگو

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وششم بارداری
مامان البالو مامان البالو ۶ ماهگی